zondag 23 februari 2014

Primark

Gisteren ging ik dus voor de eerste keer naar de Primark (in Eindhoven). Ik ging samen met mijn mama, mijn tante en mijn nichtje (het was nog een cadeautje voor kerst, zoals ieder jaar). We waren om 9 uur daar (toen ging ie open), en daar hadden we echt geluk mee. We zijn 2 uur bij de Primark geweest en toen we gingen betalen was het wel erg druk. Maar goed, vandaag wil ik even alles laten zien wat ik kocht bij de Primark en bij andere winkels. Zelf ben ik heel erg blij met mijn nieuwe kleren, schoenen en andere spulletjes!


Het zwarte truitje met de glitters op de schouder (tweede foto) kostte 16 euro volgens mij en het was een trui waar ik al heel lang naar op zoek was. Op de derde foto zie je armbandjes, een mintgroene nagellak en een doosje met oogschaduw, dit kostte geloof ik allemaal rond de 2 euro. Het vest (vijfde foto) was van de kinderafdeling en het deed me zo erg denken aan Ibiza! Ik vond het gelijk leuk en wilde 'm hebben, hij kostte ongeveer 12 euro ofzo. 3 paar sandalen gekocht hahaha.. Het eerste en tweede paar kostte allebei 8 euro en het derde paar 10 euro. Dan moest ik nog een spijkerbroek hebben, deze is met scheuren op de benen en een paar studs bij de zakken, 19 euro. Toen ik de joggingbroek (achtste foto) zag was ik meteen verliefd, ook deze is van de kinderafdeling en hij zit zo ontzettend fijn! De laatste foto, mijn nieuwe tas, kostte ook ongeveer 12 euro volgens mij. 

Als het goed is heb ik twee foto's overgeslagen, de eerste en de vierde. Het witte truitje (eerste foto) is van The Sting en kostte 12,95 euro. Het mintgroene bloesje (vierde foto) is van Only en wilde ik graag hebben om op een zwart glitterrokje te dragen.

Ik kwam er achter dat er gewoon een Bershka in Eindhoven lag !!!! Ik wilde er per se naartoe, omdat ik er een keertje naartoe ben geweest in Spanje en ze hadden er echt leuke kleren! Ik kocht het witte truitje met gouden sterretjes en 3 korte broekjes. Ze waren allemaal in de uitverkoop, het truitje kostte 3 euro en de broekjes allemaal 4 euro. :-)


     
Er was wel een nadeel aan de Primark. Het nadeel vond ik dat je zo lang moest wachten bij de kleedkamers en dat je maar 8 stuks mee mocht nemen, ik had namelijk 'een beetje' meer om te passen. Als ik eerder had geweten dat je maar 8 stuks mee mocht nemen had ik alleen broeken meegenomen en de truitjes/vestjes in de winkel gepast. Ondanks dit was het wel een heel erg leuke dag hahah!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten