zondag 15 december 2013

Jurkjes

Zelf ben ik niet zo van de jurkjes (in de winter), maar ik vind het wel altijd leuk staan. Vooral met kerstmis en oud en nieuw vind ik jurkjes leuk (bij anderen tenminste). Daarom vandaag een blogpost met leuke jurkjes, schoenen, accessoires en nagels, enjoy! :)


Dit jurkje van Only (€ 29,95) vind ikzelf best wel schattig, I don't know why. Combineer dit jurkje met een leuk gouden tasje (H&M, € 19,95) en mooi gouden kettinkje (H&M, € 4,95) en je bent klaar. :) Deze make-up vind ik heel erg mooi, het geeft een heel mooi effect voor kerstmis samen met dit kapsel.

Deze met pailletjes vind ik persoonlijk het leukste, ik hou gewoon van glitter. Dit jurkje is van www.nelly.com en kost € 47,95, hij is wel wat aan de dure kant vind ikzelf.. Dit jurkje is leuk te combineren met mooi, krullend haar. Bij dit jurkje vind ik een paar van deze armbandjes heel erg leuk, deze kost misschien wel wat meer maar je kunt ze vast wel ergens goedkoper krijgen (€ 17,95, www.nelly.com). Qua andere sieraden vind ik bijvoorbeeld een ring of oorbellen goed hierbij, een ketting wordt te druk. Deze ring is ook van www.nelly.com en kost € 32,95.  

Als je wat meer van kleur houdt is deze wel geschikt. Zelf vind ik deze vooral leuk in de zomer hahah. Het is wel een erg mooi jurkje! Je kan 'm vaker in het jaar dragen, in de zomer en in de winter, met of zonder een jasje, verschillende mogelijkheden dus. Deze is ook weer van www.nelly.com en kost € 65,60. Hier kun je verschillende kleuren armbandjes bij doen bijvoorbeeld. Deze armbandjes vind ikzelf he-le-maal geweldig! Ze kosten wel wat, maar ze zijn handgemaakt. Ze zijn van www.4everwitheveryone.com, € 28,50. Zelf zou ik hier een klein, onopvallend kettinkje bij doen. Als je goed kijkt kun je 'm zien op de foto, het is een zilveren kettinkje met infinity. Dit kettinkje is van heart to get en kost € 59,95. 

Dit waren de jurkjes, hopelijk hebben jullie er wat aan en hopelijk vinden jullie ze leuk. :) Fijne kerst en een gelukkige nieuwjaar!

Kus,
Romy.

PS: Persoonlijk vind ik de tweede het leukste voor kerst en oud en nieuw. De laatste vind ik echt een outfit voor op Ibiza hahaha. :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten