donderdag 14 november 2013

Tag; beauty

Heeeej,
Vandaag ein-de-lijk weer een blogpost! Ik had 't gewoon best wel druk, sorry.. Daarom vandaag een leuke tag, namelijk over beauty :-) Deze tag is niet zo kort, lees 'm maar gewoon en enjoy!

1. Hoeveel keer per dag was je je gezicht?
Meestal gewoon één keer per dag. 's Morgens ga ik meestal gewoon even met een nat doekje over mijn gezicht. En 's avonds haal ik mijn make-up eraf met een soort van lotion, van het merk Derlon.

2. Welk huidtype heb jij?
Huidtype 2, blijkbaar. Ik deed gewoon de test op deze site: http://scripts.kwfkankerbestrijding.nl/specials/zomerzon/huidtypetest.htm
(eigenlijk is deze test voor in de zon, maar goed). Als je dus ook je huidtype wil weten? ;-)

3. Welke face wash gebruik je op dit moment?
Ik kwam erachter dat ik eigenlijk geen face wash gebruik, ik gebruik alleen een lotion en een melk. Maar als ik er één zou moeten kopen, dan zou ik denk ik gaan voor de Clearasil Cream Wash.

4. Scrub je je gezicht?
Héél soms. Zo af en toe, als ik in bad zit, gebruik in scrub op mijn gezicht. Dan vind ik het ook wel fijn om erna een maskertje op te doen. Maar eigenlijk zelden..

5. Welk merk gebruik je hiervoor?
Volgens mij is het gewoon Kruidvat-merk. Van deze scrub heb je namelijk ook bodylotion, body butter, en douchegel. :)

6. Welke dagcrème gebruik je?
Eigenlijk gebruik ik 'm meer als nachtcrème. 's Morgens doe ik eigenlijk nooit een crème op, 's avonds meestal wel. Dan gebruik ik gewoon een voedende dagcrème van Nivea.

7. Heb je sproeten?
Deze vraag gaat niet echt over beauty, wel? Nou ja goed, ik heb geen sproeten. Ik vind sproeten bij sommige mensen wel schattig, bij jongens eigenlijk niet hahahah sorry..

8. Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik niet héél veel foundation, gewoon een dun laagje. Hiervoor gebruik ik de BB Cream van Essence. Hij werkt echt heel erg fijn en hij blijft ook nog eens goed zitten!

9. Welke concealer gebruik je?
Ik gebruik geen concealer. Wel wil ik er misschien een kopen, gewoon om eens uit te proberen.

10. Welk merk mascara gebruik je?
Ik gebruik een mascara van Maybelline New York. Deze heeft eigenlijk een te groot borsteltje voor mijn onderwimpers, vandaar dat ik een kleinere moet gaan kopen hahah. Maar voor de rest werkt deze prima, je krijgt er mooie, lange wimpers van. :-)

11. Welke kleur oogschaduw vind je het mooist (bij jezelf)?
Bij mezelf vind ik groen heel erg mooi, omdat ik groene ogen heb. En goud-en bruintinten vind ik ook errrug mooi!

12. Welke kleur vind je het mooist voor op de lippen?
Ik hou meer van lipgloss, dat is een ding wat zeker is. Een lichtroze lipgloss vind ik erg mooi. Voor een lipstick vind ik koraalrood wel mooi eigenlijk.

13. Houd je van felle kleuren of van naturel (voor op je ogen/lippen/nagels)?
Ik vind felle kleuren voor op de nagels wel héél erg mooi, maar geen geel ofzo. Als make-up ga ik liever voor naturel. Dan vind ik felle kleuren eigenlijk niet zo mooi..

14. Van welke celebrity vind je de make-up echt héél erg mooi?
Zoals ik in tijdschriften wel eens zie, vind ik de make-up van Selena Gomez, Taylor Swift en Ashley Tisdale heel erg mooi. Ook weer een beetje naturel.

15. Stel: je moet de deur uit, maar je mag maar één product gebruiken/meenemen om je mee op te maken, welke zou dat zijn?
Ik denk mascara. Mascara heb ik eigenlijk altijd op, oogschaduw, foundation en poeder zou ik wel kunnen missen, denk ik.

Hopelijk vonden jullie 'm leuk!
Dit weekend komt er waarschijnlijk nog een tag online, beloofd!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten